HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Aláírtam

2015.12.10. 03:10 Eltévelyedés

Munkakereső minisorozatom happy end-del ér véget, két hete November végén aláírtam a szerződést!

Mégsem Dubai, viszont Hong Kong a végállomás! Volt még egy kör spúrkodás, de szerencsésen visszavertem a támadást, és még valami szánalmas signup bónusz is lett, tényleg csak jelzésértékű, de legalább az első negyedéves jutalék 50%-át garantálják, ami azért csinos összeg.

Azóta egy felfordulás az élet, úgy döntöttünk, hogy ha már megyünk, akkor karácsony előtt hazamegyünk nyaralni, így hat hét helyett 4 hetünk van:

-eladni bútort, háztartási eszközt, minden vackot
-eladni a Mustangot
-eladni a másik kocsit
-elintézni a kutya papírjait, HK-ba nagyon nem egyszerű történet blökit vinni
-becsomagolni azt a 10 bőröndnyi cuccot, amit mégsem adunk el, és a shippinget elintézni

Amit sikerült elintézni és eddig öröm:

-Lease break feet nullára letárgyalni (5000 dollárról, hehe)
-FELMONDTAM! Isteni érzés látni a kollegákat mérgezett egérként rohangálni látni, míg én hátradőlök, hogy Na, ez már nem az én problémám, ha kérdés van segítek!

Viszlát Hong Kongban, addig is Boldog karácsonyt, és hasonlók!

Szólj hozzá!

Címkék: amerika karrier

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr468153316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása