HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Irány az Amazon

2016.09.28. 04:38 Eltévelyedés

Az van, hogy vevőként nem szeretem az Amazont. Minden szép új, csillogós, én meg szeretek használt cuccokat vadászni az Ebayen. A boltban minden hülye tud vásárolni, de egy jó kis licitálós oldalon, a kincset megtalálni a sok szemét között, az már szinte élvezet!

De nem is ez a lényeg. Hanem hogy akármennyire is ellenszenves az Amazon, eladni rajta pont azért tűnik jó bulinak, amiért én nem szeretem. Nehézkes rajta a keresés, és nagyon könnyű a vásárlás. A legtöbben amúgy is prime memberek, tehát free shipping van nekik, sokszor másnapra. Ez tényleg jó, csak ára van!

Ahogy mindig is keresem a lehetőségét egy új és jó sidebusiness-nek, ez jónak tűnt, nekem "csak" egy jó terméket kell találnom, megoldani, hogy a messzi Kínából beszerezzem, sokat olcsóért. Az Amazon leveszi a vállamról a munka igazán nemszeretem részét, mégpedig a csomagolást, levélcímzést, kiküldést, kapcsolattartást a vevővel. Ez engem MIND nem érdekel, csak a macera van vele. Oké, ezt a szolgáltatást meg kell fizetni, azaz be kell építeni az árba. 

Hónapokig olvastam, podcastokat hallgattam, tanultam minden csínját bínját, hogy hogy is kell ezt csinálni, és Júliusban végre belevágtam. Termékkeresés, mintadarabok rendelése, egyezkedés a gyártóval, doboz design, fizetés, beküldés a raktárba, termékleírás, fotók, kulcs szavak és utána csak várni kell, hogy a népek vegyék a cuccot!

Elsőre egy elég általános termékkel kezdem, egy szilikon konyhai eszközkészlet, tudod, tésztaszedő, fakanál, forgató, merőkanál, satöbbi. Meglátjuk hogy sikerül, jelenleg épp úton van a raktárba 520 ilyen készlet, mindenestül kb 6000 dollárom van a projektben. Ha minden jól megy, egy héten belül megérkezik, és kezdődhet az eladás! Velem van a Q4, az ünnepek előtt mindent el lehet adni, mint ahogy korábban is tapasztaltam az órabizniszemben. Ellenem van a rengeteg buktató, az Amazon szarabbnál is szarabb ügyfélszolgálata (az eladók felé... a vevőknek persze ki van nyalva a popója), ahol már megtanultam, hogy ha szeretnék legalább angolul tudóval beszélni, az US ügyfélszolit kell hívnom, ahol már csak az értelmi fogyatékos agentekkel kell megküzdeni, elég egyszerűen feltenni a kérdést, hogy ők is megértsék.

Igyekszem nem elfelejteni jelenteni hogy sikerült, ha minden jól megy, egy hónap múlva rendelhetem az újabb kört, aztán dolgozhatok egy másik terméken is!

 

Szólj hozzá!

Címkék: internet üzlet amazon mellékes Hong Kong sidebusiness fba

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr8711748485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása