HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Spinning

2012.07.21. 11:19 Eltévelyedés

Rászántam magam, miután a sokadik ember kérdezte meg, hányadik hónapban is vagyok, beiratkoztam a konditerembe, nincs más hátra, dagadt vagyok. Azaz a lelkem még tagad, nem vagyok kövér, csak a belem nagy. Mondjuk ez tényleg kurva igazságtalan, sehol nem lifeg a háj, egyszerűen olyan, mintha terhes lennék. Kizárólag a hasam nő. Én meg férfi vagyok. Szóval na, ez ellen tenni kell valamit, mert ha mindenhova egyenletesen híznék, nem lenne para az a plusz 7 kiló, ami rajtam van, de az utolsó grammig a hasamban van....

Két hete járok, kemény vagyok, evezek, hasizmozok és egy 45 perces spinning mindig befigyel.

Külön ezért, hómofiszból berobogok, és picit korán érkeztem, a bringáknál még senki, 1-2 stipistopi törcsi letéve, meg egy 50-es nagyi, Kiskegyedet olvasva ül a bicón. Jön még egy kora negyvenes. Meg mégegy. Mondom mi a fene, terhestorna lesz itt, vagy valami péntek délutáni lazulás, hát hol vannak a 24 éves kis irodai pipik, akik lenni szoktak? Nyilván a szomszédos pubban röhörésznek az aktuális bájgúnár poénjain, de hogy nem kondiznak, az tuti. Már meg is bántam, hogy bejöttem, laza edzést magamtól is tudok csinálni.

Ekkor betoppan az ajtón egy korai (1983) David Hasselhoff figura, széles vigyor, amit beszéd közben sem ad lejjebb, duzzadó izmok, minden csajnak méllyen a szemébe néz, elcsábítva őket egyesével, hevesen gesztikulál, felpattan a bicóra, kedves őrmesterként lelkesítve, hogy ugye kemények vagyunk, ugye megcsináljuk a hét utolsó edzését, jó lesz, melegítsünk be!

A zenéből sejteni lehetett, hogy komolyan gondolja, igazi szeletelős muzsika. Mókusokat megszégyenítve teker a bringán, másfél perc múlva gyönygyözik a homloka, 5 percenként meg is emeli a vizesbödönét, hangosan ivásra bíztatva mindenkit, mint egy kocsmában. Hát ez egy áááááálllat! 2 hét alatt a legdurvább edzést tolta le, az idő 60%-ában állva a bringán, végig üvöltve, mutogatva mit is kell csinálni. Végig ütnivaló vigyorral és lelkesedéssel, Olyan tipikus tenyérbemászó arca van, látszott, minden csaj ott omlik érte, de ő csak tekert, vigyorgott, miközben a lemenő nap megcsillant a jeggyűrűjén. Asszem péntekenként jönni fogok, az edzésben külön segít, hogy legszívesebben megütném.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr814669319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása