HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Tőzsdei helyzetjelentés

2012.09.12. 16:22 Eltévelyedés

Namost akkorát taknyoltam, mint az ólajtó. kurva nagy bukta, tanultam az esetből, de legalább fél év, mire ismét megkeresem ezt a négy elbukott milliót.

Ez a rohadt EURUSD csak nem akar összeesni, a végén úgysem meri egyetlen politikus sem bevállalni, hogy ki kell baszni a Görögöket, mint macskát szarni. A többi állam cserébe meghunyászkodna és azonnal rendbetennék a költségvetést. És már középtávon is növekedési pájára állna az egész Európai egyesült államok. 

A Görögök meg szopnának, de majd küldünk egy kis segélyt. Én meg nem buktam volna ekkorát.

Jójó, én vagyok a hibás, akkor le kellett volna zárni az egészet, amikor egy misi mínuszban álltam, node reménykedtem. Na mindegy. Majd legközelebb. Addig meg figyeljetek gyerekek jobban.

Szólj hozzá!

Címkék: tőzsde

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr694772877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása