HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Sales, ó én így szeretlek.

2013.07.01. 17:01 Eltévelyedés

Az abszolút minimumnál egy perccel sem fogok többet foglalkozni a szaroddal. A látszatra ügyelek, hogy segítőkésznek tűnjek, de valójában csak akkor mozdulok, ha böknek. Majd ebéd után.

Miért? Mert geci vagyok, de persze rá is szolgáltál.

Már többször eljátszottad, hogy ha a leadási határidő x, akkor mindenkinek x-3-at mondasz. Nekem is. És még neked áll feljebb, amikor kiderül, hogy kurvára nem kellett volna bent maradnom pénteken, mert úgyis csak szerdán fogod leadni.

Mert két hétig ülsz a dolgon, aztán amikor már nagyon kell, akkor odabaszod az asztalomra, hogy ez most sürgős, és még ma kéne. Az e-mailokból persze gyorsan lebuksz.

Mert azt hiszed, rajtam múlik, hogy másik három részleg nem csinálja meg amit nekik kéne, és majd ha én felhívom őket, akkor biztos varázsütésre meglesz minden. Nem, nekik sem megy a csoda. Nekik is utolsó pillanatban szóltál és egy három napos meló nem lesz készen 3 óra alatt.

Mert állítólag megbeszélted a jóváhagyó atyaúristennel, hogy akkor ez így frankó, és engem küldesz hozzá, hogy akkor szerezzem meg a számokat. Meg vagy lepődve, amikor kiderül, hogy nem, a jóváhagyó atyaúristennek ez egyáltalán nem oké!

Mert már kétszer kérdeztél ENGEM, hogy kaptam-e már valamit a beszerzéstől. Igenbazmeg, kaptam, de bezúztam és letagadom. Tessék kivárni a sorodat. Ha tegnap kérte le a Szaudi szolgáltatótól, akkor azok nem fognak azonnal válaszolni.

Megtehetném neked, hogy korábban kiajánlott árakat vadászok hasonló országokra, hogy valamit tudj mutogatni az ügyfélnek, de nem. Majd ha a beszerzés küldi a friss ajánlatot, majd akkor elkezdem kiszámolni a friss számokból. Sőt, kötelességtudóan előbb megjáratom a pénzügyön, akik persze Indiában vannak, így sajnos még egy napot csúszol. Pedig én igazán mindent megtettem érted. Ha peched van, akkor pont 10 dollárral jövünk ki egymillió fölé, ahol pedig már vezetőségi konzílium is kell, szigorúan pénzügyi ámen után.

Kedves Sales-es kollega! Ha az ügyfélnek hazudsz, az már alap. Gáz, dehát, amig jutalék után vagy fizetve, addig természetes szelekció, hogy a leggátlástalanabbak a legsikeresebbek. De ha a back office-t is ott baszod át, ahol tudod, nem kezeled őket emberként, akkor nem leszünk olyan segítőkészek. Azért vagyunk, hogy a te munkádat segítsük, hogy színes szagos diagramjaid legyenek meg baba táblázataid, kurvajó árakkal. Ha nem szeretünk, akkor a te munkádat gáncsoljuk. Igen, ezek kiderülnek. Igen, megbeszéljük egymással. Igen, van feketelistánk. És ilyen mentalitással soha nem kerülsz le róla.

Csak azt figyeld meg, hogy a top3 sales kollega mit csinál másként. Elmondom, mind a három jóban van velünk. Mondanak olyat, hogy "ráér hétfőig". Megosztanak minden infót. Cserébe, ha látom, hogy valami nagyon kell, tartom a hátam és elintézem, hogy meglegyen. Mindig van egy rövidebb út, kérdés, hogy hajlandó vagyok-e miattad meggörbíteni a szabályokat.

Szólj hozzá!

Címkék: karrier

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr575386398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása