HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Ki volt ez a fasz?

2013.07.05. 08:00 Eltévelyedés

6685790647_a2df21a8af_z.jpg

Vicces kollegáim vannak, pörgetem a papíralapú jegyzetelős füzetkémet, amikor a sok üres oldal közt egyszercsak ez jön szembe velem. Egészen biztos vagyok benne, hogy nem én alkottam, márcsak kézügyességem okán is kizárnám. De akkor ki, és miért? Ez mindig az asztalomon van, mostanában sokat tolom otthonról, úgyhogy... bárki lehetett. De nem nézem ki senkiből, az összes kollegám ilyen karótnyelt pöcs, úriemberek kérem, akik túl komolyan veszik magukat a szaros öltönyükben. Ez a rajz is mutatja, hogy a kőkemény üzletember máz alatt érző lelkek rejtőznek, csak nagyon ügyesen álcázzák magukat. Komolyan mondom, egy tippem sincs melyik kretén lehetett, mindenesetre értékelem a humorát, és persze szerencse, hogy magányomban nyitottam ki, nem a főnököm mellett egy meetingen lapoztam ekkorát.

Szólj hozzá!

Címkék: karrier

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr15292600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása