HTML

Olyan hülyék az emberek

Egy Öltönyös Rabszolga nyomora a nagyvilágban. Global Citizen, vagy mi.

Friss topikok

  • F.M.J.: @HoIsDe: A nők becsbentartása társadalomfejlődési eredmény, de ennek is van természetes eredete. S... (2018.02.11. 13:12) Az áldozatok közt 3 csecsemő és 12,5 nő is volt
  • Eltévelyedés: @Szubrina: Mondjuk, ezt meg tudom érteni. Nem is tudom miben reménykedik az ilyen. Az elmúlt 100 p... (2016.05.02. 04:14) A Social Safari iskolapéldája
  • Szubrina: Igazából még ebben a blogodban sem néztem szét, de ez tetszik...jót mosolyogtam, ahogy élvezed a v... (2016.04.29. 22:22) Ess eső Ess!
  • Szaktanár: @Eltévelyedés: feltételezem, h angolul dolgozol - északon az lehet, h nem lenne elég, legalábbis i... (2015.09.03. 15:52) Ismét új vizek felé
  • Eltévelyedés: Ez komoly, ennél közelebbit privát levélben szívesen mondok. (2014.02.04. 00:02) Californication

Pofám leszakad - Kitüntettek

2013.08.22. 17:40 Eltévelyedés

Ú, ez roppant kínos volt... Mindenkinek.

Bontogatjuk a fizetési papírokat, és van az enyémen egy tétel, ami nem szokványos, R&R, és egy nagyítóval is alig látható összeg mellette. Namondom ez mi a fene? Kérdem a főnököt, meséljen már miért kaptam ezt a csinos kis összeget.

Főnök eltűnik egy picit, azalatt leesik nekem, hogy ez Reward and Recognition akar lenni, namondom, fasza, megjutalmaztak, de miért? Nem csináltam most épp semmit. És miért csak ennyivel? Konkrétan nem egész egy napi bérrel. Másfél éve legalább egy látható összeget kaptam, egy fél havi fizut. De most mit kezdjek ezzel?

Főnök visszaér, kínosan gratulál, kis emléktábla, kékszalag díj, satöbbi. A nagyfőnök küldi, akihez valószínűleg már eljutott a hír, hogy rohadtul munkát keresek.

A nagyfőnök szingapúrban lakik, szóval azért van sejtése arról, hogy mire elég ez az összeg, csak valószínűleg azt nem tudja, hogy felénk az ilyet inkább sértésnek szánják... Ha jó voltam, rendes pénzt kérek. Ha nem voltam jó, ne adjatok. De így, suttyomban adni, ráadásul olyasmivel magyarázva, ami eléggé kamuszagú... hát nem is tudom mit gondoljak. Pánik, hogy adjunk neki valamit, hogy ne interjúzgasson? Azt inkább két havi bérrel tudnák elérni, hogy ne lázongjak túlzottan. Meg ha nem a hátam mögött töltik be azt az állást, ami régóta érdekel és mindenki azt mondja, mindenképp szólunk, ha van üresedés.

Ha ennyi a keret, akkor mondják azt, hogy vigyem el a csajomat vacsorázni valami rendes helyre, állják a számlát.

Nem emlékszem mikor nem örültem utoljára bármilyen kis jutalomnak... De ez most kiakasztott. Megalázónak érzem. Sértőnek.

Recognition21.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gumimacik.blog.hu/api/trackback/id/tr515471487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása